KELAS PIDATO [FREE]

 

KOMUNIKASI ASAS KEJAYAAN

Nak kerja? Benda pertama yang dinilai ialah komunikasi. (Melalui interviu)
.
Nak berniaga? Nak convince orang kena pandai berkomunikasi. (Sales presentation)
.
Tak nak kerja, tak nak berniaga? Kena pandai berkomunikasi juga, kena yakinkan bini atau ibu bapa anda kenapa anda tidak mahu kerja!
.
Tidak kira apa jua bidang yang anda ceburi, atau apa jua kursus anda ambil di universiti... Komunikasi sangat penting.
.
Untuk pengetahuan anda,
Setiap minggu saya akan mengadakan Bengkel Pengucapan Awam secara atas talian. Saya akan kongsikan:
.
1. Kepentingan komunikasi dan pengucapan awam
2. Teknik memberi ucapan berkesan
3. Cara menulis Persuasive Speech
4. Strategi untuk menangani penonton yang "GILA"
5. Rahsia mengendalikan sesi Q&A
Dan bermacam-macam lagi...
.
Bukan itu sahaja, saya akan bekalkan anda dengan latihan, eBook, dan sijil penyertaan. Makan minum je tidak dapat sediakan. Maaf ya hehehe.
.
Tentang yuran? Tidak apa, saya belanja untuk kali ini. Tapi syaratnya minimum penyertaan 3 orang. ONLINE je.

BERMINAT?

Email saya segera di ikramyusof.international@gmail.com