KELAS PELABURAN

 


KEMBANGKAN KEKAYAAN DENGAN PELABURAN


Setakat saya hidup di dunia yang serba moden ini, tiada seorang pun orang kaya yang saya tahu tidak MELABUR. Sebutkan nama-nama orang kaya yang terkemuka. Bill Gates? Melabur. Trump? Melabur. Tun Mahathir? Melabur. Semuanya melabur. Itulah persamaan orang-orang kaya. MELABUR.

Dalam kelas ini, saya akan ajar anda untuk melabur. Cuma skop yang saya bawakan ialah saham dan unit amanah sahaja. Apakah topik yang kita akan pelajari?

  1. Asas pengurusan wang
  2. Kepentingan melabur 
  3. Melabur berdasarkan personaliti dan keperluan
  4. Pengenalan kepada Bursa Malaysia dan saham
  5. Teknik menganalisis saham
  6. Pengenalan kepada unit amanah
  7. Cara memilih unit amanah
Yuran? Jangan risau, saya belanja kali ini. 

Jangan masuk mana-mana kelas berbayar dahulu sebelum anda masuk kelas ini. Kalau anda rasa tidak puas hati dengan ilmu yang anda dapat. Barulah anda melutut dengan mana-mana sifu. OK?

Berminat? 

Emailkan kepada saya di ikramyusof.international@gmail.com

Disclaimer: Saya tidak menjanjikan sebarang keuntungan. Kelas ini hanya untuk tujuan pendidikan sahaja.